ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Είπαμε απόψε να βγούμε

Είπαμε απόψε να βγούμε

19:00 31/7/2025

Ποτό

Είσαι παραλία

Είσαι παραλία

11:00 31/7/2025

Κοιτάς

Μετρό Θεσσαλονίκης: Παρελήφθη νέος συρμός

Μετρό Θεσσαλονίκης: Παρελήφθη νέος συρμός

11:00 31/7/2025

Μέχρι πότε οι υπόλοιποι 12

Εφημερεύοντα Φαρμακεία την Πέμπτη στην Καλαμαριά

Εφημερεύοντα Φαρμακεία την Πέμπτη στην Καλαμαριά

09:00 31/7/2025

Πέμπτη 31/7

Η τελευταία «Μουσική Πέμπτη» του Ιουλίου γίνεται… Παρασκευή λόγω κακοκαιρίας

Η τελευταία «Μουσική Πέμπτη» του Ιουλίου γίνεται… Παρασκευή λόγω κακοκαιρίας

20:00 30/7/2025

31/07 - 9:00 μμ - 11:30 μμ

Όσο σκατά

Όσο σκατά

19:00 30/7/2025

Μέρα

Ο Δήμος Καλαμαριάς συμμετέχει στη δράση «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξη τους στην προσχολική εκπαίδευση»

Ο Δήμος Καλαμαριάς συμμετέχει στη δράση «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξη τους στην προσχολική εκπαίδευση»

17:13 30/7/2025

Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξη τους στην προσχολική εκπαίδευση

Πολύωρη Σύσκεψη Εργασίας στα γραφεία του Μετρό Θεσσαλονίκης

Πολύωρη Σύσκεψη Εργασίας στα γραφεία του Μετρό Θεσσαλονίκης

13:00 30/7/2025

Για την ολοκλήρωση της οδού Πόντου

Ο Δήμος Καλαμαριάς προμηθεύτηκε νέα πλυστικά μηχανήματα

Ο Δήμος Καλαμαριάς προμηθεύτηκε νέα πλυστικά μηχανήματα

11:00 30/7/2025

Ο Δήμος Καλαμαριάς, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για καθαρούς και φιλόξενους δημόσιους χώρου

Και τι να χαράξουμε

Και τι να χαράξουμε

11:00 30/7/2025

Βέρες

Κλασικά Έπιπλα