Ανοίγει ο δρόμος για υδατοδρόμια σε όλη τη χώρα

20/11/2019 16:02    Υπουργείο Μεταφορών
Με την Ελλάδα να διαθέτει "μια ακτογραμμή της τάξης των 16 χιλιάδων χιλιομέτρων, περισσότερα από 220 κατοικημένα νησιά και έναν μεγάλο αριθμό λιμνών στην ηπειρωτική χώρα" η δημιουργία ενός δικτύου υδατοδρομίων αποτελεί ένα πρόγραμμα που μοιάζει απόλυτα συμβατό με τα χαρακτηριστικά της χώρας μας" τόνισε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ "Πρακτορείο 104,9 FM" o πρόεδρος της εταιρίας "Ελληνικά Υδατοδρόμια" κ Αναστάσιος Γκόβας .

 "Με το νέο νομοθετικό πλαίσιο- που όπως μας έχουν ενημερώσει από το Υπουργείο Μεταφορών "ανεβαίνει" σε δημόσια διαβούλευση- έχουν αρθεί όλοι οι περιορισμοί, οι οποίοι υπήρχαν στο τότε πιλοτικό πρόγραμμα. Είναι ένα πιο φιλικό πλαίσιο προς την επιχειρηματικότητα και λιγότερο γραφειοκρατικό και αυτό μας καθιστά αισιόδοξους ότι πλέον θα μπορέσει να αναπτυχθεί το δίκτυο πτήσεων των υδροπλάνων όχι μόνο στο Ιόνιο αλλά και στις άλλες περιοχές της χώρας όπως είναι τα νησιά του Αιγαίου, η Κρήτη, ο Αργοσαρωνικός", ανέφερε ο πρόεδρος της "Ελληνικά Υδατοδρόμια" απαντώντας στο ερώτημα κατά πόσον πλησιάζει η λειτουργία ενός τέτοιου δικτύου 

Σύμφωνα με τον κ Γκόβα "η ύπαρξη των αδειοδοτημένων υδατοδρομίων όπως αυτού της λίμνης Παμβώτιδας δίνουν το στίγμα του υλοποιήσιμου. Άλλωστε-πρόσθεσε- πετούσαν υδροπλάνα από την Κέρκυρα στα Ιωάννινα όπως και σε άλλα νησιά του Ιονίου την περίοδο από το 2004 μέχρι και το 2008. Παρότι το πρόγραμμα ήταν πιλοτικό, είχαν πραγματοποιηθεί 15.000 δρομολόγια και είχαν μετακινηθεί περισσότεροι από 180.000 επιβάτες χωρίς να δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα σε λειτουργικότητα και ασφάλεια πτήσεων" ενώ εκτιμά πως με το νέο πλαίσιο αναμένεται να μειωθούν δραματικά οι χρόνοι και η γραφειοκρατία που αδειοδοτηθεί ένα υδατοδρόμιο.

Όπως εξήγησε "μέχρι σήμερα για να εγκριθεί ένα υδατοδρόμιο απαιτείται μια μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Με το νέο νομοσχέδιο αυτή η αδειοδότηση θα μετακινηθεί στο Υπουργείο Περιβάλλοντος από την κατηγορία Α στην κατηγορία Β, κάτι που θα σημαίνει πρότυπες περιβαλλοντικές δεσμεύσεις. Σε χρόνο, αυτό, μεταφράζεται σε είκοσι ημέρες ή ένα μήνα το πολύ σε αντίθεση με τον έναν περίπου χρόνο που απαιτείται τώρα για μια μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων". Με το νέο νόμο, είπε ο κ Γκόβας, θα απαιτείται βραχύτερο διάστημα και για τις διαδικασίες στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Οι νέες διαδικασίες θα "δίνουν μια ώθηση και ο κάθε εμπλεκόμενος υπάλληλος θα πρέπει να κάνει τη δουλειά του σε συγκεκριμένο χρόνο προκειμένου να υλοποιηθεί ο στόχος", σημείωσε.



Επόμενο Προηγούμενο
 

Θα αναστενάξουν

Θα αναστενάξουν

21:09 12/4/2025

οι καναπέδες

Μια παράσταση για τη θάλασσα, δίπλα στη θάλασσα

Μια παράσταση για τη θάλασσα, δίπλα στη θάλασσα

19:00 12/4/2025

Ταξίδι στον κόσμο του Νίκου Καββαδία στο Remezzo στις 13/04 - 8:00 μμ - 10:00 μμ

“Λαζαράκια” στο Δημαρχείο της Καλαμαριάς

“Λαζαράκια” στο Δημαρχείο της Καλαμαριάς

18:00 12/4/2025

«Ήρθ’ ο Λάζαρος, ήρθαν τα βάγια»

Ο αθλητισμός «καρφώνει» στην Καλαμαριά

Ο αθλητισμός «καρφώνει» στην Καλαμαριά

16:00 12/4/2025

Διήμερο γεμάτο μπάσκετ στο ΔΑΚ

Κύπελλο Ελλάδος: Στις 17 Μαΐου με ξένους διαιτητές ο τελικός

Κύπελλο Ελλάδος: Στις 17 Μαΐου με ξένους διαιτητές ο τελικός

12:00 12/4/2025

Στο ΟΑΚΑ αναμένεται να βρεθούν πάνω από 45.000 φίλαθλοι

Εφημερεύοντα Φαρμακεία το Σάββατο στην Καλαμαριά

Εφημερεύοντα Φαρμακεία το Σάββατο στην Καλαμαριά

09:00 12/4/2025

Σάββατο 12/4

Θεσσαλονίκη: Από Ιούνιο τα έργα στην Πλατεία Ελευθερίας

Θεσσαλονίκη: Από Ιούνιο τα έργα στην Πλατεία Ελευθερίας

03:23 12/4/2025

Πότε κλείνει το πάρκινγκ

Θεσσαλονίκη: Σινεμά με 1 + 1 εισιτήρια στο κέντρο

Θεσσαλονίκη: Σινεμά με 1 + 1 εισιτήρια στο κέντρο

20:15 11/4/2025

Ποιες μέρες, όλες οι ταινίες

Thessaloniki Flea Market 2025: 2ημερη Ανοιξιάτικη Υπαίθρια Αγορά στο Τόξο της Δ.Ε.Θ.

Thessaloniki Flea Market 2025: 2ημερη Ανοιξιάτικη Υπαίθρια Αγορά στο Τόξο της Δ.Ε.Θ.

17:02 11/4/2025

12 Απρ - 13 Απρ 2025

Χωρίς ταξί θα μείνει για 24 ώρες η Θεσσαλονίκη

Χωρίς ταξί θα μείνει για 24 ώρες η Θεσσαλονίκη

14:09 11/4/2025

Ποια ημέρα, γιατί απεργούν

Κλασικά Έπιπλα